Garantie

Wij bieden op onze cursussen geen slagingsgarantie. De cursussen zijn bedoeld om een cursist te helpen voorbereiden op het assessment. Wij kunnen niet garanderen dat het maken van onze cursussen een positief resultaat oplevert op het assessment.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets mis beter kan aan onze oefenpakketten. Neem dan contact met ons op en wij zullen ons best doen om je zo goed mogelijk te helpen.

Klachtenprocedure

We vragen je om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hellotest.nl of via onderstaand formulier. Elke klacht wordt behandeld en wij streven ernaar in alle gevallen naar een passende oplossing te zoeken.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.