Ben jij gespecialiseerd in IT? Dan is werken bij Call2 een goede keus. Het is een detacheringsbureau op het gebied van IT-professionals.

Call2 als werkgever

Call2 is een detacheerder op het gebied van IT en technologische ontwikkeling. Hier geloven ze dat werkplezier en ontwikkeling van groot belang zijn voor het succes van de samenwerking. Dit hebben ze gebundeld onder de naam ‘IT takes two’. Ga je hier werken? Dan begin je met een intensieve trainingsweek. Je leert alles over het Call2 DNA. Dit DNA bestaat uit zes kernwaarden:

  1. ownership,
  2. communicatie,
  3. betrokkenheid,
  4. techniek,
  5. ambitie,
  6. hospitality.

Daarnaast leer je ook veel over de sfeer en cultuur. Als je hier gaat werken, krijg je niet alleen veel nieuwe collega’s erbij, je krijgt ook vrienden voor het leven.

Sollicitatieprocedure

Wanneer je hier solliciteert, word je eerst gevraagd om een digitaal sollicitatieformulier in te vullen. Je vult jouw persoonsgegevens, opleiding en werkervaring in. Verder is er de mogelijkheid om jouw CV en motivatiebrief bij te voegen. Behoor jij tot de eerste selectie? Dan word je gebeld door een van de recruiters. Zijn zowel jij als de recruiter enthousiast geworden van het telefoontje? Dan ga je door naar de volgende ronde van de sollicitatieprocedure.

Dit is een gesprek op het kantoor met een recruiter en een van de managers. Ging dit gesprek ook naar wens? Dan krijg je een uitnodiging voor het online assessment. Het online assessment bestaat uit het maken van een capaciteitentest. Heb je deze test succesvol gemaakt?

Dan word je uitgenodigd voor de tweede gesprek. Dit hoeft overigens niet altijd zo te zijn. Het kan ook voorkomen dat je na het assessment van Call2 klaar bent. In het laatste gesprek bespreek je het contact en de voorwaarden. Ga je akkoord met het contract? Dan kun je gaan werken bij dit bedrijf en begint het onboardingsprogramma.

Call2

  • Call2 is een zelfstandige onderneming binnen KPN.
  • Call2 levert al meer dan 20 jaar servicedeskmedewerkers met een gemiddelde klanttevredenheid van een 8.
  • Call2 werd in 2018 gewaardeerd met een dikke 8 bij het Great Place to work onderzoek.