Unilever assessment
Unilever heeft tegenwoordig een uniek assessment game. Je moet dan een aantal spellen spelen waaruit een oordeel over jou komt rollen. Hier kan je je niet op voorbereiden. Wel kan je kijken bij onze pagina’s over verschillende games zodat je weet wat je kunt verwachten. Voorbeelden van assessment games zijn: Brainsfirst, HireVue en pymetrics.
- 34.000 gebruikers gingen je voor
- 12.000 vragen met uitleg in onze database
- 100% online op mobiel en desktop beschikbaar
“Specifieke voorbereiding op het assessment voor Unilever, alleen bij Hellotest.”
96% van onze klanten beveelt ons aan!
Probeer een gratis quiz!
Klik op onderstaande knop om een gratis oefentest te maken. Dit is een voorbeeld van een Harver test. Deze test gebruikte Unilever in het verleden. Momenteel maakt Unilever gebruik van testen die je NIET kunt oefenen.
Quiz samenvatting
0 of 21 questions completed
Vragen:
Informatie
Je hebt deze test al eerder afgerond en deze kan niet opnieuw gemaakt worden.
Quiz is aan het laden…
Deze quiz is alleen beschikbaar als je bent ingelogd.
Om deze quiz te kunnen maken moet je eerst de volgende test afronden:
Resultaten
De quiz is afgerond en je resultaten worden nu berekend.
Resultaten
0 van de 21 vragen goed beantwoord
Totale tijd
Je hebt de volledige tijd van de test gebruikt.
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Score: of ()
Categorieën
- Niet gecategoriseerd 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- Huidige
- Bekeken
- Beantwoord
- Toelichting op de vraag
- Toelichting op de vraag
Elke dag gebruiken 2,5 miljard mensen de producten van Unilever. Deze producten zijn ingedeeld in drie divisies: Beauty & Personal Care, Foods & Refreshment en Home Care. Zo verkoopt het bedrijf verfrissende theeën, luxe shampoos maar ook betaalbare ziekte bestrijdende zepen en nog veel meer. Deze producten staan bekend onder wereldwijde als lokale bekende merken zoals Knorr, Lipton, Dove en Ben & Jerry’s.
Doelbewust voor de toekomst
Omdat de wereld niet stil staat en zo ook Unilever niet. Verandering wordt niet alleen omarmt bij het bedrijf, maar wordt er gestreefd naar het zelf te creëren. Toekomstbestendig, sneller en flexibelere zijn als bedrijf staat dan ook hoog in het vaandel. Met dit als doel is integer werken, positieve impact, samenwerken en voortdurende verbetering de missie geworden.
Sollicitatieprocedure
Bij Unilever hebben ze de afgelopen jaren het wervingsproces gedigitaliseerd om zo diversiteit en kosten efficiëntie te verhogen. Kunstmatige intelligentie speelt hierbij een grote rol. Zo kan er via LinkedIn gesolliciteerd worden via Unilever ’s pagina.
Unilever assessment games
Vervolgens krijg je een link om 12 korten Neuroscience games te spelen die zich vooral focussen op geheugen, inschatting van risico en emotionele intelligentie.
Het gesprek
Vervolgens staat een digitaal sollicitatiegesprek op je te wachten waarin van je gevraagd wordt om “real world problems“ op te lossen aan de hand van drie korte hypothetische vragen. De laatste stap bestaat uit de Discovery Centre Day met verschillende activiteiten en projecten om het bedrijf nog beter te leren kennen.
Alternatieve sollicitatie
Uiteraard is het nog steeds mogelijk om ook online via de website te solliciteren waardoor je een traditionelere weg bewandeld tijdens je sollicitatie. Voor de uitnodiging op een gesprek wordt eerst een assessment afgelegd waarbij je de onderdelen numeriek redeneren, logisch redeneren, abstract redeneren kunt verwachten.
Andere FMCG’s
Start direct met oefenen
Zorg voor een goede voorbereiding op jouw assessment.
Waarom Hellotest:
- Binnen 2 minuten starten
- 100% online leeromgeving
- Mobiel, tablet en desktop
- Training op maat
- 96% slaagt voor de test